REVIEW: LOREAL LUMI MAGIQUE FOUNDATION



Hello Loves!


Today I wanted to introduce to you my new buddy, Loreal Lumi Magique foundation. This purchase totally converted me into Loreal makeup lover.

I really loved the controversial Maybelline Better Skin Foundation but it was not working for me since the cold weather started showing its’ face so I got Lumi Magique instead and I couldn’t be happier. The colour is perfect for me, medium coverage and really nice finish, although I didn’t notice any luminosity on my skin but I will be searching for it!


There is nothing much to add. It is a really popular product which is worth the hype.



You can find me on:
instagram
facebook
twitter
youtube

Love,
Role

..................................................................



Laba!

Turbūt nei vienai lietuvaitei ne paslaptis, kad orai Lietuvoje atšalo ir iš įvairiausių pakampių tenka traukti rudeninį arsenalą, o jei jo nėra apsimuturiuoti storu šaliku ir žygiuoti į parduotuvę. Taip teko padaryti ir man, nes mano senas geras Maybelline Better Skin makiažo pagrindas nėra tinkamas mano pamažu vis labiau sausėjančiai odai. Tad taip mano gyvenime atsirado Loreal Lumi Magique skystapudra.

Tai turbūt vienas iš sėkmingiausių mano grožio pirkinių, spalva tinka puikiai (Rose Pearl), tekstūra ir vidutinis maskavimo stiprumas... viskas taip kaip aš mėgstu! Tiesa nežinau kodėl, bet aš nepastebėjau to blizgesio, kurį ši makiažo priemonė turėtų suteikti mano odai, bet aš nepasiduosiu ir ieškosiu jo toliau!

Daugiau ir nėra ką pridurti, be galo populiari kreminė pudra verta kiekvieno gero žodžio.

Mane rasi:
instagram
facebook
twitter

Bučkis,
Rolė

6 comments:

  1. I have this and I really love it! For some reason I've stopped using it but thanks for reminding me.

    Reflection of Sanity

    ReplyDelete
  2. One of my all time favorite drugstore foundations :)

    whitnibble.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I believe that it will become my all time favourite too;)

      Delete
  3. Try Loreal True Match, briliant foundation!

    http://www.curvyliciousme.com

    ReplyDelete